VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 18 January 2014

Gambar Aksi Flash Mob Bulatan Seberang Jaya Yang Membuatkan Perjuang Pertahankan Najib Panas Hati


Alhamdulilah kejayaan rakyat Pulau Pinang membuat flash mob di bulatan Seberang Jaya dengan jayanya.. Tanpa provikasi tanpa pertumpahan darah..

Matlamat kita tercapai.. Kalau di ikotkan rata2 kenderaan yang melalui bulatan sebarang jaya turut memberikan hon tanda setuju dengan apa yang kami buat.. Sambil hon sambil angkat tangan tanda bagus..

Tak lupa juga kepada segelintir puak yang cuba buat provokasi dengan press minyak, membuat bising dan bawa moto secara loklaq tanda setuju dengan kenaikan harga barang..

Kita mengikut jadual seperti yang di rancang selama satu jam berflash mob bermula selepas asar jam 5.30 sehingga 6.30 petang..

Kehadiran kita turut di bantu oleh abang Polis dua buah motosikal dan sebuah petrol car dan tak lupa kepada abang SB yang memakai baju merah..

Aku harap kejayaan kita buat flash mob di bulatan seberang jaya ini.. Boleh di jadikan sebagai dorongan kepada kawan-kawan kita di negeri lain teruskan berflash mob.. Supaya rakyat tidak mudah lupa dengan kesengsaraan kos sara hidup ini..

Polis bagi buat.. Tapi ingat jangan langgar undang-undang.. Elak provokasi!!!

Dengan gambar di bawah ini aku yakin mesti ramai pejuang kangkung akan hangin.. Hahahah

































No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.