VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 17 February 2013

PENDEDAHAN TERKINI! Saksikan malapetaka sedang melanda orang melayu!!!

PENDEDAHAN TERKINI!

Beginilah keadaan Tanah Perkuburan baru di Punggai, Pengerang; yang menempatkan mayat2 yang dipindahkan dari Kg Jawa.

Seperti dijangkakan, apabila pagar belum buat, binatang liar seperti anjing menyusup masuk dan berkeliaran di tapak kubur tersebut.

Perparitan yang belum siap mengakibatkan aliran air sewaktu hujan tidak sempurna. kawasan kubur digenangi air dan becak. Keadaannya sangat menyedihkan!

Memeranjatkan, bila timbul kontroversi kubur2 ditempatkan rapat2 antara satu sama lain dan teguran Sohibussamahah Dato' Mufti Johor; kubur yang telah ditanam, dikorek semula. Ia dipindah semula dengan keluasan yang munasabah.

Sedihnya kita, kubur dipindah berkali!.....

Inilah akibatnya bila kerja2 perpindahan dibuat secara tergesa2 hingga segala prosedur dan akhlak mengurus jenazah tidak mengikut Syarak.

Kepada pemimpin Umno, Ulama' Muda Umno yang diketuai Fathul Bari dan Perkasa; jangan bersandiwara nak jadi jaguh Islam. Ayuh, turun padang. Pengerang sedang menangis dek kegelojohan pembangunan yang tiada batas halal haram dan dosa pahala.

Saksikan malapetaka sedang melanda orang melayu!!!

1 comment:

  1. hidup melayu...hidup melayu...hidup melayu.. sokong ameno...melayu akan jadi sejarah.. sadisnya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.