VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 15 February 2013

Kesian Najib. Sedih dia asyik kena buli.

Kesian Najib. Sedih dia asyik kena buli. Sekarang dia dah start nak jadi "cat lady"

"cat lady - an old woman who lives alone with multiple cats and smells of cat urine."



Kalau nak ikutkan, memang macam takde point bila kita troll najib tunjuk-tunjuk sayang kat kucing. Tapi cuba tengok balik mesej tersirat dari usaha kita make fun of Najib tu.

Kita nak sampaikan, yang usaha mencari populariti bodoh seperti tunjuk sayang-sayang kat kucing itu adalah usaha bodoh dan sia-sia. Apa boleh kita dapat kalau PM sayang kucing? Hutang negara berkurangan ke? Harga barang turun ke? Harga minyak turun ke? Alam sekitar terpelihara ke?

Pleasela Najib, buat sesuatu yang bagi faedah kat rakyat. Jangan fikir nak dapat publisiti murahan. Kami nak pilih Perdana Menteri yang buat kerja Perdana Menteri. Bukan kami nak pilih artis. Bukan kami nak pilih presiden persatuan pencinta haiwan. Pakai otaklah sikit. Jangan jatuhkan nilai title Perdana Menteri Malaysia tu. Itu bukan jawatan bodoh-bodoh, kau boleh nak buat main-main.

Kau nak buat cari publisiti camtu, kau resign, masuk Akademi Fantasia. Kau kan pandai berlakon, menari, dan menyanyi. Complete package tu. Kahkahkah!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.