VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 11 December 2017

Leman Tempelak Exco Puteri Umno Dira Abu Zahar



Bangsar - 8 Dis 2017,Bekas peserta Raja Lawak musim ke5 Sdr Leman yang merupakan Ketua Parti Amanah Negara Kawasan Sik menemplak Exco Puteri UMNO Bahagian Tangga Batu iaitu Pn Dira Abu zahar berkenaan ucapannya di perhimpunan Agong UMNO kerana mengecam pelakon tempatan Fathia Lafiff semalam.

Leman dalam ucapannya sebentar tadi berkata " jika Dira ingin bercakap soal politik dan soal turun padang dan ingin tahu permasalahan rakyat bawahan ,bukan Fathia Latiff orgnya , kalau nak bercakap soal negara, saya sudi sepentas bersama, studio kita sediakan.Saya akan dedahkan satu persatu permasalahan rakyat bawahan "

Katanya lagi " Dira tidak ada hak menyekat kebebasan bersuara rakyat malaysia terutama artis2 tempatan yang ingin meluahkan apa yang mereka rasai dan dan tidak boleh memaksa sokongan kepada umno semata2 kerana artis malaysia mempunyai hak untuk memilih siapakah pemimpin mereka.

Dalam pada itu juga , leman juga tampil mempertahankan kenyataan fathia Latiff yang ternyata merasai denyutan kehidupan rakyat sekarang. " Tak perlu cerita pasal glemernya kamu,kayanya kamu dan siapa kamu , mai kita bercerita pasal ekonomi dan permasalahan rakyat " katanya lagi bagi membidas kenyataan Dira .

Media.com
Bangsar

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.