VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 16 March 2014

NGO PANGLIMA Desak Najib Batal Hukuman Kepada Anwar Ibrahim

NGO PANGLIMA MALAYSIA ( Pertubuhan Angkatan Belia Bersama Ulama ) memohon Dato Seri Najib Razak membatalkan hukuman kpd Dato Seri Anwar ibrahim kerana dunia memerlukan idea beliau untuk mendamaikan peperangan yg berlaku di Crimea, Ukraine bg mengelakkan peletusan peperangan dunia yg akan melanda melibatkan banyak negara..mohon diketepikan soal politik buat sementara waktu bg pengeratan hubungan dengan kuasa kuasa dunia.

Memandangkan Dato Seri Anwar juga merupakan pengdiplomasi utama yg boleh memberikan negara negara bersatu termasuk US bg mengelakkan peperangan yg akan melanda.campurtangan dan suara dari malaysia amat perlu bagi mengimbangi ekonomi , pengaruh dan hubungan perdagangan yg baik diantara malaysia dan negara yg terlibat.

PANGLIMA juga bersedia untuk memberi surat rasmi rayuan khas kepada yang Dipertuan Agong bagi campurtangan kerajaan malaysia untuk membebaskan Dato Seri Anwar sepenuhnya.

SULAIMAN IBRAHIM@LEMAN RL
PRESIDEN PANGLIMA MALAYSIA
( Pertubuhan Angkatan Belia Bersama Ulama )


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.