VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 7 April 2014

MH370: Man Of Steel Kebetulan Atau Memang Perancangan?


Kebetulan Atau Memang Perancangan???

Filem "MAN OF STEEL" Menceritakan Kesah "Vehicles" MIA 6370 Dan Menyebut "If I Don't Stop That Machine Off In The Indian Ocean...."

Patut Kah Aku Terjemah Kan Kod MIA 6370 Seperti Di Bawah :

MIA - Malaysian International Airport
6 - code for country
370 - MH370

Bas atau Pesawat = Vehicles

Aku Melihat Ianya Seperti Satu Mesej Dari Zionist Dalam Merancangkan Keterlibatan Kehilangan MH370.. Allahu A'lam

Cuba Youtube kan : http://www.youtube.com/watch?v=RajmAvijHIE&app=desktop

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.