VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 30 December 2013

Aku sudah serik jadi pembela Najib dan Umno-BN kalau macam nie lah nasib rakyat Malaysia



Kepada Pembela Najib dan Umno-Barizan Nasional

Sila ambil maklum. Sebelum PRU13 para blogger dan facebooker pro kerajaan (macai) banyak membantu kempen untuk memenangkan Umno. Najib untuk kekalkan kuasa. Malah para pembela (macai) juga sama2 memainkan peranan membela Umno

Selapas keputusan PRU13 diumumkan, mereka ini lah juga yang tak putus2 memuji anda dan mengucap tahniah kepada kepada Najib.

Bilangan mereka ramai. Aku yakin dan teramat yakin, para2 blogger dan penyokong2 berkenaan telah memberikan undi kepada Umno pada PRU13 yang lalu.

Mereka undi Umno kerana nak selamatkan BN dan kerana nak angkat anda jadi PM. Mereka juga undi Umno kerana nak selamatkan kuasa politik melayu yang kononnya kian terhakis kerana bangsa lain dan rakyat tidak di tindas dengan kenaikan kos sara hidup.

Mereka telah di bodohkan dengan agenda kononnya tak rela melayu hilang kuasa memerintah negara ini. Mereka tak mahu Malaysia menjadi Singapore. Mereka di bodoh kan lagi dengan agenda itu tak mahu DAP menguasai kerajaan secara halus.

Ya, memang aku teramat yakin, mereka telah di bodohkan dengan permainan politik agama, bangsa dan negara.. Aku yang tinggal di Pulau Pinang tidak lah rasa macam mana agenda yang mereka momokkan untuk menarik undi dan membuat rakyat jadi takut dengan pembangkang..

Tengok lah sekarang apa sudah jadi apa bila Mereka termakan dengan agenda politik sempit mengapi-api kan politik bangsa dan agama..

Harga barang dan perkhidmatan naik mencanak-canak.. Dek kerana berselindung dari politik melaga-laga kan agama dan bangsa..

Sekarang pilihan di tangan anda.. Kalau sebelah tangan kiri anda di berikan kertas dan sebelah kanan di berikan tisu.. Untuk kesatkan air mata.. Anda pilih yang mana?

Buat lah pilihan yang tepat dan jangan ulangi kesilapan yang lepas..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.