VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 13 March 2014

[VIDEO] Tok Guru Pondok RM2 Juta di Saman JPJ Kerana Lesen dan Roadtax Tamat Tempoh


Minta jangan saman saya, saya pun orang kerajaan...kah..kah..kah..
Hj Samah pondok genting, yang selalu mengkritik TGNA dan pas,
Dia yang keluarkan kenyataan haram undi Pas..sedang merayu..kat JPJ supaya jangan saman beliau atas kesalahan roadtax dan lesen tamat tempuh......

Pondok dia ni dipilih untuk menerima bantuan sebanyak RM2 juta oleh UMNO dimana replika cek disampaikan oleh Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin.

Mana pitih RM2 juta?
Takkan nak rayu juga he he

NASIB BAIK TIDAK DIRASUAHNYA JPJ
SEKADAR BODEK MERAYU AJE!!

http://youtube.com/watch?v=X4QKSB_-9hI

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.