VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 11 March 2014

Calon PKR Adun Kajang Antara Pelajar Terbaik di Royal College of Surgeon, Ireland




Pilihan raya kecil Dewan Uundangan Negeri Kajang menyaksikan pertembungan satu lawan satu antara Presiden KEADILAN DatukSeri Dr Wan Azizah Wan Ismail mewakili Pakatan Rakyat dengan Naib Presiden MCA Datin Paduka Chew Mei Fun yang mewakili BN.

SEKADAR berkongsi maklumat yang gua dapat di twitter sebentar tadi. Mungkin ramai yang tidak tahu bahawa isteri kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, iaitu Datin Seri Wan Azizah merupakan pelajar perubatan terbaik (Gold Medal) Royal College of Surgeon, Ireland tahun 1977.

Nama beliau ada tercatat di salah sebuah dinding kolej tersebut dan gambarnya dikongsikan oleh salah seorang sahabat kita yang berada di sana melalui Twitter. Sesuatu yang membanggakan, di kalangan nama-nama Mat Salleh yang tercatat sebagai pelajar terbaik, ada juga nama rakyat Malaysia di situ. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.