VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 12 February 2014

Service Pos Laju Malaysia Teruk, Terima Kritikan Pedas


Laporan yang diterima; "Salam. Saya minta jasa baik untuk sebarkan pada umum betapa teruk nya servis pos laju malaysia. Saya baru sahaja terkena dengan pos laju dan kerugian lebih dari RM1K. Mungkin sedikit untuk sesetengah orang. Tapi untuk peniaga online kecilan seperti saya, setiap sen tu adalah amat berharga. Barang saya hilang dan pos laju tak mahu bertangunggjawab. Kes saya lebih kurang sama seperti review2 yg saya dapat dari page pos laju sendiri. Saya minta sangat sebarkan supaya orang ramai tak terkena dan pos laju sedar akan kesalahan mereka serta bertanggungjawab!"

Mungkin anda dan saya sendiri banyak kali dah pos barang tak sampai.

Bila ditanya, tendang sini tendang sana macam orang tak ada kerja lain last-last barang pun ghaib.

Mohon Pos Laju bertanggungjawab sikit sebab bukan seorang dua tapi ramai. Perhebatkan sistem anda.

1 comment:

  1. Semlm hantar, kelmarin juga rampai!
    Bak kata samy vellu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.