VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 9 February 2014

SAMM Pahang Kesal Stadium Jadi Medan Pergaduhan




Kenyataan Terbuka
9 Februari 2014

SAMM Pahang Kesal Stadium Jadi Medan Pergaduhan

Perlawanan bolasepak antara pasukan Pahang dan Johor di Stadium Darul Makmur pada Jumaat lalu menjadi kecoh selepas beberapa penyokong melakukan provokasi.Sepatutnya perkara ini tidak boleh berlaku.Perkara ini terjadi disebabkan campurtangan oleh orang yang tidak sepatutnya.

FAM sendiri tidak berani atau bacul untuk mengenakan tindakan tatatertib kepada orang-orang ini.SAMM Pahang kesal dengan apa yang terjadi dan menyelar tindakan FAM yang hanya menutup sebelah mata terhadap kejadian-kejadian sebegini sehinggakan tercetusnya pergaduhan hingga memaksa pihak polis memanggil FRU untuk menyuraikan keadaan.

Apa yang diharapkan,tidak lagi berlaku perkara-perkara seperti ini.SAMM Pahang menyeru kepada semua penyokong-penyokong bolasepak agar tidak taksub atau bertindak diluar kawalan terhadap pasukan yang mereka sokong kerana ini adalah adat permainan.Ada yang kalah dan ada yang menang.

Amirul Syazwan
Penyelaras SAMM Pahang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.