VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 7 December 2013

Shahrizat Bangga, Muyiddin Yassin Tengok Saja.. Hidup Umno!




Ada mata lihat .. ada akal sila guna sikit .. perbezaan fahaman politik kita tolak ketepi .. kita persoalkan cara dan gaya dua pemimpin parti Melayu/Islam terbesar dinegara ini meninjau keadaan rakyat yang dilanda banjir besar.



Seorang bernama Muyiddin Yassin, Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri Malaysia .. menjenguk keadaan banjir dan rakyat dari udara dan sekadar ambil gambar menggunakan talipon pintar serta memberi arahan dari jauh serta mendengar taklimat dalam bilik gerakan banjir saja.

Seorang lagi bernama Dato Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang Presiden PAS merankap Ahli Parlimen Marang .. sanggup redah air basah kuyup semata-mata mau melihat sendiri keadaan rakyat yang sengsara serta bertemu untuk memberikan bantuan dan juga misi menyelamatkan nyawa dan harta benda.

Rakyat kena bijak menilai .. pemimpin dari parti mana yang benar-benar menghayati kesusahan dan penderitaan rakyat secara dekat dan terus .. merasai denyutan nadi rakyat .. kenal erti kepayahan dan kesengsaraan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.