VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 6 December 2013

Team Bantuan Banjir Fauziah di Sabotaj



Mohon solidariti rakyat bangkit sokong kami yang kini sedang disabotaj teruk oleh pihak yang tidak berakal. Dari menteri hinggalah menteri besar, exco serta adun yang tinggal sebatang kara di Wilayah Kuantan!

Di depan kami mulut manis tapi di belakang mulutnya bacul. Ini tragedi adalah untuk kemanusiaan bukan sebagai tunggangan politik manusia tak berhati perut. Rakyat sanggup didera fizikal dan mental semata2 kerana dendam kekalahan 6-1 di wilayah ini.

Woi Sharizat woi Shahidan kasim woi denan yakob woi syafik fauzan kami masih ada tuhan walau tanpa bantuan kamu! Takkan kami gadai iman untuk bertuhankan umno. Demi Allah laknatlah ke atas mereka yang zalim dan menyangka diri mereka adalah tuhan!

Mohon rakan2 solidariti sebarkan usaha kami aktivis serta wakil rakyat di wilayah rakyat Kuantan. Walau sedikit walau sejengkal tapi kami yakin niat kami ikhlas.

Gua dan juga seluruh team Kuantan Yb Fuziah Salleh
Yb Sim Chon Siang serta seluruh kru dan Ngo takkan pernah berundur walau apa permainan bangsat manusia berhati keparat.

Mohon terasa kepada semua terlibat!

Info Pablo Aimar

Dari Faizal Ju Ktn 
"Aku yg sedih ada pak cik tu aku tak sempat ambil gambar hp aku tinggal kat rumah krn hujan lebat turun pak cik tu cakap pakcik dari dulu sampai sekarang sokong BN haram makanan pun tak ada masa banjir nie..terpaksa harung air deras paras dada pergi balik rumah gi ambil mak cik yg tak sihat..aku beri air mineral dan roti yg aku dapat beri dekat dia..."

Jika benar mereka sabotaj, amatlah malang rakyat dizalimi kerana dendam politik. Berdoalah agar dibalas perbuatan mereka di dunia ini lagi. Berdoa agar ada lagi pilihanraya kecil berterusan di kawasan mereka supaya rakyat boleh mengajar mereka supaya insaf.

Kisah Sebenar Sabotaj Bantuan Banjir Fuziah:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.