VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 3 December 2013

Jika Aku Masuk PAS, Jika Aku Masuk Umno


Situasi 1

Jika ustaz masuk PAS, dan artis masuk Umno - ini perkara biasa. 

Tapi, jika artis masuk PAS, dan ustaz masuk Umno - ini luar biasa! 

Jika artis masuk PAS; artis yang akan berubah, atau PAS yang akan berubah? 

Atau jika ustaz masuk Umno; ustaz yang akan berubah, atau Umno yang akan berubah? 



Situasi 2

Jika ustaz masuk ke masjid, dan artis masuk ke disko - ini bukan perkara yang memeranjatkan. 

Tapi jika ustaz masuk ke disko, atau artis masuk ke masjid - ini akan menjadi perkara yang mempunyai nilai berita yang memeranjatkan! 

Jika artis masuk masjid; artis yg akan berubah, atau masjid tadi yang berubah? 

Atau jika ustaz masuk disko; ustaz yang akan berubah, atau disko yang berubah? 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.