VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 27 October 2013

Tindakan Biadap Menghina Allahyarham Ustaz Azizan


Astaghfirullah!!!!... 

Ada ka patut semata-mata nak suruh pengundi Dun Sg Limau sokong Umno/Barisan Nasional, harini Muhyidin kaitkan kenaikan harga gula dengan penyakit kencing manis arwah Ustaz Azizan..

Kelas pemikiran TPM Malaysia...

Apa yang dicakapkan oleh Muhyidin ni!!!!... Astaghfirullahh!!!... Tak fikir ke sblm bercakap!!!.. Ingatlah sikit perasaan keluarga arwah sekiranya mendengar atau membaca statement dia ni... Ya Allah.. Kita semua akan ada bahagian masing-masing yang telah Allah tentukan.. Hanya amalan kita saja yang menjadi penentu pengakhiran hidup ini.. Siapalah kita nak menghina dan memalukan saudara kita yang sudah meninggal.. Allahu Rabbi....

Tunggulah kifarah dari Allah, wahai Timbalan Perdana Menteriku. Kami akan tuntut hak kami di Padang Mahsyar kelak. Ingat pemimpinku, Allah itu Maha Mengetahui segalanya. Semoga Allah menyelamatkan kamu di dunia ini dan menutup semua aibmu, Timbalan Perdana Menteriku.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.