VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 27 October 2013

Bayangkan Jika Tiada Keterisan Melampau Dalam Pemerintahan


Santai-santai Minda: Untuk renungan bersama. Bayangkan jika tiada ketirisan yang terlampau-lampau dalam pemerintahan kerajaan Malaysia dibawah kerajaan BN, Aku pasti rakyat Malaysia juga akan dapat menikmati kemudahan-kemudahan seperti yang rakyat negara Brunei perolehi sekarang.


Apatah lagi bila DYMM Sultan Brunei menitahkan untuk melaksanakan undang-undang Islam di dalam sistem pemerintahannya. Perlaksanaan undang-undang Islam yang diturunkan oleh Allah untuk panduan kepada hamba-hambaNya itu sudah pasti Allah akan menurunkan lebih banyak keberkatan dan rahmatNya, InsyaAllah.

Semoga pemimpin-pemimpin di Malaysia akan mengikuti contoh tauladan yang baik yang dilakukan oleh Sultan Brunei itu kerana itu adalah kewajipan setiap insan yg mengaku beragama Islam. Siapa lah kita utk mengatakan undang-undang Allah itu tidak sesuai dilaksanakan di Malaysia? Tanpa Rahmat Allah, mampukah kita hidup di dunia ini? Wassalam. -Y.Amn

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.