VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 27 October 2013

Potongan Subsidi Gula Baik Untuk Orang Kuat Seks..


Terlalu banyak gula tidak baik untuk kesihatan
Terlalu banyak garam adalah buruk untuk kesihatan
Nasi terlalu banyak tidak baik untuk kesihatan
Asid urik terlalu banyak tidak baik untuk kesihatan
Terlalu banyak kolesterol tidak baik untuk kesihatan


Jaga DIET!

Bloody LAME excuse of you to increase prices

By the way, too many corrupted Ministers and politicians ARE bad for the country....


Harga gula naik mulai esok kerana subsidi gula dihapuskan. Aku kurang setuju kenaikan tersebut jika itu untuk merawat kewangan negara. Akhirnya rakyat tanggung.. Sememangnya subsidi ditarik untuk merawat kewangan negara. Tapi sebab merasakan adalah tidak wajar semua masalah kelemahan pentadbiran sedia ada dibebankan pada rakyat lagi.

Yang Aku tidak boleh setuju ialah alasan kenaikan harganya, iaitu untuk mengurangkan jumlah penyakit diabetes memandangkan 26 juta rakyat Malaysia berumur 30 tahun ke atas menghidap diabetes dan SEKS

Otak aku menolak alasan ini kerana aku merasakan ada alasan lain yang lebih baik. Siapalah pegawai yang memberikan alasan ini untuk dibaca oleh Najib.. Aduhai!

Siapa yang kuat berdusta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.