VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 7 August 2013

Talam Dua Muka


KERAJAAN MALAYSIA FATWA SYIAH HARAM, TAPI PEMIMPIN NEGARA BUAT PERTEMUAN DENGAN PRESIDEN BARU IRAN..

Tapi ramai yang keliru kerana Timbalan Perdana Menteri, Muhyiddin Yassin dan Mantan PM Mahathir Mohamad boleh hadir pula ke majlis angkat sumpah Presiden baru negara Syiah Iran, Hassan Rohani.... Kalau pemimpin pembangkang mungkin HEBOH di media arus perdana. Justeru, harap RAKYAT tidak keliru dengan adengan yang anda saksikan ini.


Apa motif sebenarnya pertemuan ini?

Ok-ok Aku bersangka baik.. Owh, ini sesi dakwah. Mengajak syiah kembali kepada Islam yang sebenar.

Mesti Pemuja Mahathir Marah Aku Kan.. Aku Mohon Maaf.. ekekekeke

1 comment:

  1. Umno munafik bukan talam dua muka tapi talam tiga muka. Heh heh heh solilah bro.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.