VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 9 August 2013

Cina Hina Islam Di Hari Raya.. "Nikmati Hidangan Kepala Babi Panggang Dengan Ketupat"

Sentap tak dengan posting nie?

 Adakah ini bakal jadi kontroversi lagik?? Terhinakah lagi ummah???

Teringin nak jadi pemes jugak kot.... Tak nak kalah dengan alvavi...
Lagi ummah melayu senang sentap, lagi suka kaum cha ya nun alif nie provoke

Sabaq-sabaq jangan dok mengamok lagi.. Mai baca nie dulu.. ekekekeke

Bukan dia yang buat gambar tu!
Dia dah buat polis report

Nie penerangan dan report polis Alan Tang


i just coming back from polis station for make a report that someone using my photo and name to create a fake account of me and post a lot rasict photo.

police will investigate the mastermind.

Saya, Alan tang, amat menyesalkan Bahawa hari ini dapati seseorang meniru ID dan foto FB saya dan menyebarkan akbar dan perbuatan yang menghinakan agama islam! Saya tidak pernah berniat menghinakan mana mana agama di seluruh malaydia dan saya amat berbangga kerana berada di negara yang menerima berbagai agama seperti Malaysia. Ini adalah Fitnah yang merlampau dan saya telah melaporkan Fitnah ini kepada pihak polis! Saya mengharapkan pihak polis Akan menyesatkan kes ini dengan teliti dan menangkap pihak yang terlibat dalam kes Fitnah ini!

Saya harapkan keterangan saya Ini boleh menjelaskan keadaan saya supaya mana mana pihak yang berkenaan tidak lagi menyerang saya yang terjadi mangsa dan telah difitnah dalam kejadian tersebut! Sekian saja, terima kasih!

***Komen***
Takut pulak aku kalau ada orang dendam-dendam nie buat onar macam nie guna nama or gambaq aku.. Nak kena turun naik balai bagai.. Silap-silap nanti boleh diculik dan dibantai pulak..

 Siapa ada link account fake nie share kat sini ok? Thank You.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.