VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 11 January 2013

HKR #KL112 UPSI Alat Umno Mula Gelabah Bewak, Tapi Timbalan Menteri Pelajaran Relax Saja..


Hari ini aku dapat Inbox message dari rakan FB Pakat-Pakat Kalih.. 
Pihak UPSI cuba menghalang Mahasiswa Menyertai HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT #KL112.. Bagi aku ini sebagai usaha membodek Najib dan Umno BN.


Bagi aku kalau student yang masa lapang boleh saja pergi.. tidak la macam aku nie ada exam hari sabtu.. minta maaf la tak dapat pergi.. Aku pon ada buat cadangan kepada Mahasiswa yang hadir Adakan Kumpulan Belajar Di Perhimpunan, Sebelum atau Semasa Himpunan..

Yang Syamimah nie nak kalut-kalut bodek najib bagai nie pasai apa? hah..
Saifuddin Abdullah dah bagi green light.. Kenapa nak suruh elak pulak..? hah 

Saifuddin Abdullah Timbalan Menteri Pelajaran Tinggi dah bagi hangpa tunggu apa lagi? 
https://twitter.com/saifuddinabd


p/s - Kenapa kerajaan dan juhalak-juhalak mereka cukup takut dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.