VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 9 January 2013

Cadangan Pakat-Pakat Kalih Untuk MAHASISWA di Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112


Kebetulan pulak Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112 nie jatuh dalam minggu budak-budak U tengah dok bertungkus lumus study nak jawab exam..
Aku cuma nak cadangkan ada kan group study kat Stadium Merdeka.. Dalam kita berhimpun ada juga aktiviti yang kearah membentuk Mahasiswa berjaya.. Kita dari Pakatan Rakyat ramai yang cerdik pandai boleh juga join jadi mentor kepada anak-anak Mahasiswa.. Ahli politik kita pon bukan calang-calang orang.. Rata-rata dari kelulusan yang tinggi.. Aku harap sangat la ada yang take note apa yang aku cadangkan nie.. Semoga orang nampak kita bukan sahaja berpolitik bahkan tidak tinggalkan pelajaran.. Andai kata hangpa buat aktiviti belajar dalam kumpulan nie.. Aku harap hangpa snap gambar dan pos kat fb.. Baru image kita sebagai Mahasiwa penyokong Pakatan Rakyat naik dan dipandang tinggi oleh orang lain.. Asalkan kita buat ikhlas orangkan nilai kita pon dengan ikhlas.. Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) pertimbangkan cadangan aku nie.. Akhir kata aku semoga ada yang buat program nie.. 

Aku doa kan program hangpa berjalan dengan lancar dan aku seorang calon ambik exam 12 Januari 2012.. Doakan kejayaan aku.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.