VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 12 January 2013

Gambar & Video Himpunan Kebangkitan Rakyat Yang Mustahil Masuk TV3


Klik Sini Dulu.. Gambar sebelum Jam 2 Petang
SELAMATKAN MALAYSIA 

Berlangsung himpunan kebangkitan rakyat Malaysia di stadium merdeka. Rakyat sedang mendengar ucapan dri pimpinan PR dan NGO. Nampaknya rakyat sudah bersedia utk tukar kerajaan BN yg rakus menggunakan harta rakyat sehingga meletakkan Malaysia negara yg indeks rasuahnya tinggi dan peningkatan hutang yg melebihi had yg dibenarkan, sehingga pakar ekonomi mengatakan sekiranya rakyat tidak menukar kerajaan dlm pru 13 nanti maka tidak mustahil negara sedang menuju muflis... oleh itu saya menyeru kpd rakyat malaysia agar melakukan perubahan besar dgn menukar kerajaan yg ada sekarang yg dilihat sudah tidak mampu mentadbir negara dgn baik.

Himpunan Kebangkitan Rakyat hari ini berlangsung aman dan disifatkan berjaya dengan lebih 500,000 memenuhi Stadium Merdeka manakala ribuan lagi terpaksa berada di luar stadium.













Gambar dari manjongmari.blogspot tak ramai manalah baru dianggarkan sekitar lebih dari 500K yang hadir (angka PDRM awalnya hanya 40K yang memenuhi stadium Merdeka kemudian diupkan kepada 80k) walaupun penganjur mensasarkan kehadiran 1 juta disebabkan faktor pengangkutan jumlah 500k sudah cukup untuk memberikan isyarat kepada kerajaan Barisan Nasional bahawa rakyat bukan lagi tunggul kayu.


Video: KL112: Lautan manusia menuju ke Stadium Merdeka


KL112 Susana di luar Stadium Merdeka



Terima kasih pada anggota polis...cuma yang tak sedapnya...ketua polis kl cuba menggugut akan mendakwa atas kes membawa kanak kanak ke program yang disifatkan politik......hairan.....UMNO bawak budak ke program boleh lak?????....siap dapat baju free,makan free ngan duit sekali..






1 comment:

  1. masyAllah sangat ramai manusia!
    moga yang benar akan ditegakkan!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.