VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 5 October 2018

TAHNIAH! RAFIZI MENANG DI KELANTAN DAN TERENGGANU



Calon Timbalan Presiden KEADILAN, Rafizi Ramli mendapat tempat di hati anggota parti itu apabila mendahului pemilihan di Kelantan dan di Terengganu, hari ini.

Bekas anggota parlimen Pandan itu mendapat 5,211 undi berbanding calon penyandang jawatan itu, Mohamed Azmin Ali yang meraih 4,922 undi.

Keputusan itu menyaksikan Rafizi mendahului dengan majoriti kelebihan 289 undi, demikian keputusan daripada Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) KEADILAN setakat ini.

Pemilihan KEADILAN Kelantan itu melibatkan 14 cabang yang berlangsung dalam suasana aman tanpa sebarang insiden tidak diingini.

Tips untuk menang Permilihan Keadilan 2018
*Punca boleh kalah di Pulau Pinang sebab calon2 dan wakil calon GAGAL turun ke Cabang tempat mengundi. Jangan tumpu satu Cabang saja. Kalau boleh buat rotation. Touch semua cabang. Baru boleh tambah banyak undi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.