VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 6 October 2018

RAFIZI UCAP TERIMA KASIH KEPADA PENGUNDI KEADILAN PAHANG



TERIMA KASIH ANGGOTA KEADILAN PAHANG, MENANG MAJORITI UNDI DAN CABANG DI PAHANG

Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada sahabat-sahabat yang membantu saya dan pasukan #Reformasi20Tahun menang di Pahang (sebelum mengira undi ragu).

Keputusan yang dikeluarkan setakat ini menunjukkan saya mendapat 2,383 undi berbanding Sdr Azmin (2,298). Saya menang di 8 cabang (Indera Mahkota, Kuantan, Paya Besar, Rompin, Maran, Jerantut, Cameron Highlands dan Bera) dengan kelebihan 85 undi di seluruh negeri Pahang.

Jumlah undi keseluruhan setakat 5 buah negeri (Pulau Pinang, Johor, Kelantan, Terengganu dan Pahang):

Rafizi – 16,226 undi atau 49.9% (menang di 44 dari 75 cabang)

Azmin – 16,318 undi atau 50.1% (menang di 31 dari 75 cabang)

Saya berharap sahabat-sahabat di Wilayah Persekutuan dan Labuan yang akan mengundi esok membantu saya untuk merapatkan jurang, yang kini hanya 92 undi sahaja.

Sebagai seorang “underdog” yang pernah digelar penganggur, saya yakin anggota parti tidak menilai seseorang berdasarkan pangkat dan kedudukan, sebaliknya komitmen kepada idealisme perjuangan dan reformasi.

Rafizi Ramli

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.