VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 4 February 2014

PANAS ADUN PKR HUTAN MELINTANG KELUAR PARTI


Kesavan sekali lagi menang sebagai wakil rakyat Pilihan Raya Umum ke 13 ini di DUN N. 54 Hutan Melintang. Selain itu, beliau yang juga merupakan penyandang kerusi DUN tersebut akan berhadapan saingan 4 penjuru. Ini berikutan pencalonan seorang calon daripada BN, bebas dan daripada BERJASA menjadikan situasi tersebut berlaku.

Dalam pilihan raya kali itu calon-calon yang akan bertanding di DUN tersebut ialah S. Kesavan ( PKR ), Subramaniam Ramani ( BN ), Mat Shidi Hashi ( Bebas ) dan Azhar Abdullah ( BERJASA ).

Jika berita nie benar dan di sahkan maka tambah lagi satu senjata BN lawan Anwar Ibrahim di Kajang..

Aku tengok ramai dari media umno sedang up kan berita nie..

Apa2 apa pon aku hairan.. Letak jawatan 2hb Januari 2014.. Tapi tarikh cop 4hb Februari 2014.. Macam ada yang tak kena saja.. Kena tak heboh masa bulan lepas kenapa baru sekang.. Setalah sebulan berlalu..

Apa2 pon aku nak gelak dulu.. Hahahahahaha...

Betoi ka tak betoi kita tunggu berita selanjutnya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.