VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 6 January 2014

Surat YB Fuziah Kepada Khalifah UAE, Jatuh ke Tangan SB



Ini adalah tulisan YB Fuziah
"Dengarnya surat saya kepada Khalifah UAE ini sudah sampai ke tangan SB. Dengar khabar juga mereka tengah pening kepala. Pihak Red Cross akan turun bantu mengagihkan. Tapi bila sampai kawasan mereka nak hubungi siapa? Jkkk ke?

MP dah tawarkan diri untuk bantu.
Kita tunggu dan lihat. Apa yg saya mahu lihat pengagihan yang adil dan saksama."

Aku harap pengagihan bantuan ini tidak di anak tirikan kepada penyokong pembangkang seperti mana yang kita selalu dengar dan alami sendiri..

Lagi pun bantuan ini dari pihak UAE.. Jangan lebih sudu dari kuah sudah lah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.