VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 28 November 2013

Tuhan Bayar Cash.. Tubuh Peragut Berkecai..

Dari info yang dihantar ke wechat:

Makluman: 27/11/2013 @ 12.30 tghri di tepi jalan Kg Temin, Sungai Siput, Perak, satu kejadian samun telah berlaku. Saspek 3 L Melayu telah menyamun 1 P Melayu yg baru selesai kutip duit amanah ikhtiar yg sdg memandu kereta proton saga BLM putih di mana saspek yg pandu kereta wira telah himpit kereta mangsa & berhenti. Suspek yang berparang telah samun & larikan kereta mangsa setelah mangsa berjaya keluar dari keretanya yg dirampas saspek. Kereta mangsa yg dilarikan saspek kemudian bertembung dgn sebuah lori di selekoh kubur Kg Temin mengakibatkan 1 saspek mati di tempat kejadian & 1 saspek lagi mati di hospital akibat cedera parah. 1 saspek lg menghilangkan diri dgn proton wira yg dinaiki. 

TUHAN bayar CASH dlm kejadian ini. Renungan bersama.

Psst: Maaf, kerana mengeluarkan gambar lelaki sebelum ini kerana itu adalah gambar yang turut disertakan oleh pengirim.. Siapa yang mempunyai maklumat yang lebih terperinci tentang kejadian ini, boleh berkongsi kepada kami.


Gambar sumber Oh! Media

3 comments:

  1. Peragut ragut sikit, kena cash, BN/UMNO menyamun harta negara tak bayar cash ke?. mereka lagi banyak billion billion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemimpin BN/UMNO tak cukup dgn berkecai macam peragut yg dilanggar lori itu tapi mereka ini perlu dikenakan siksa lebih berat, tidak di dunia tapi di akhirat nanti. Ramai mereka yg mati kerana serangan jantong, tak sempat nak betaubat. Kalau bertaubat pun mungkin Allah ampun skadar dosa dgn Allah tp pecah amanah n menyamun duit rakyat mesti rakyat yang ampun, nak ampun ka sdangkan mereka menentang org2 yg ajak mereka kejalan kebaikan......

      Delete
  2. Balik2 politik..Allah bg ni sbg pengajaran kpd yg masih hdup..dosa pahala stiap makhluk akn dpertggjwbkn trmasuklah kta,adakah kta sempurna sntsa?kta blum tentu bjaya lg cma pndai mngata sana sini,sbb tgn msih blh mnaip dan mulut blh berkata2..politik cma duniawi dan dunia ni bg yg kafir..cari bkal byk2..jgn 25jam politik smata2.. 2 komen d ats lgsg x sesuai d ruangan ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.