VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 27 November 2013

Kakitangan Hospital Seberang Jaya Bagi Layanan "Kejam" Terhadap Pesakitnya



Kiriman Mohd. Z.
"Member aku accident atas Jambatan Pulau Pinang time balik kerja petang tadi. Lebih malangnya setelah dirujuk ke HOSPITAL SEBERANG JAYA, pihak HOPITAL SEBERANG JAYA enggan mengeluarkan MC kepada member aku dan mengarahkan member aku ni pergi kerja macam biasa esok. Keengganan pihak HOSPITAL MENGELUARKAN MC membuatkan member aku ni sukar untuk menuntut insurans. JOM KITA TUNTUT PENJELASAN DARI PIHAK HOSPITAL SEBERANG JAYA TENTANG PROSUDER APA YG MEREKA PAKAI UNTUK KES MCM NI UTK TIDAK KELUARKAN MC
 
aku x sure doktor atau MA biasa, tp pihak hospital tu kata depa mmg x mau bg MC, klu nk MC dia nk bg MC untuk hari ni iaitu hari kemalangan tu. MC hari tu dia eksiden tu watpa sebab eksiden tu jadi time nk balik keja. MC untuk esok mmg pihak hospital x mau bagi. Kita tuntut penjelasan pihak hospital atas perkara ni "



 Antara kritikan kepada Hospital Seberang Jaya.. (Klik Image)

Nurse veteren (kurang ajar) & sambil lewa (operation room)

SIKAP KAKITANGAN HOSPITAL (seberang jaya)

Di mana perginya motto ‘Kami sedia membantu’ serta piagam pelanggan yang sentiasa dilaung-laungkan?

TARAF PERKHIDMATAN
  • Setiap pelanggan akan dilayan dengan baik, mesra, bertimbangrasa, hormat dan bersopan santun, jujur dan ikhlas.
  • Setiap pelanggan akan diberikan perkhidmatan sebaik mungkin secara profesional.
  • Setiap pelanggan akan disediakan dengan kemudahan dan persekitaran yang bersih dan sempurna.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.