VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 1 February 2013

Malaysia Bakal Dipimpin Seorang Diktaktor Jika Kita Tidak Tukar Kerajaan di PRU13


Najib nak jumpa Agung untuk mengharamkan Pilihan Raya dan menjadikan negara Malaysia sebagai negara diktaktor, kerana dengan pilihan raya sesebuah kerajaan boleh di tukar. 

Lawak Akhbar Pagi Ini... Dah Takut Lettew... ::.kikiki.::

Kalau Macam Tue, Jangan Tukar KELANTAN, P.PINANG, SELANGOR & KEDAH. Kekalkan Ianya Kepada PAKATAN RAKYAT Sebab Kalau Ikutkan Kata-Kata Najib Nie, RISIKO Akan Berlaku Kalau Kerajaan Sedia Ada Ditukar Kepada "Pembangkang". Pembangkang Di 4 Negeri Ini Adalah UMNO/BN... Apamacam?....

NAJIB VS RAKYAT

Kata Najib : Menyebabkan Matawang Jatuh

Kata RAKYAT : Matawang Milik Pemimpin UMNO & Kroni Jer Jatuh. Matawang Rakyat Semakin Kukuh Bila Rasuah Dan Penyelewengan Dihapuskan Oleh PR.

Kata Najib : Inflasi Meningkat

Kata RAKYAT : Inflasi Orang-Orang UMNO Jer Meningkat Sebab Mereka Dah Takda "Sumber" Untuk Diterima Kerana Pemimpin-Pemimpin Mereka Dah Tak Dapat Projek-Projek.

Kata Najib : Sektor Pelancongan Lumpuh 

Kata RAKYAT : Pelancong Lagi Suka Datang Malaysia Bila UMNO Tumbang Kerana Penguatkuasa Ketika Itu Banyak Jaga Rakyat Dan Lebih Banyak Banteras Penjenayah Berbanding Dari Sekarang Yang Sibuk Jaga Himpunan Aman Rakyat Dan Hanya Jaga Kepentingan UMNO/BN.

Kata Najib : Keselamatan Negara Tidak Terjamin 

Kata RAKYAT : Sekarang Nie Terjamin Ke?... Kes Altantuya Tak Selesai Lagi. Rekod Masuk Malaysia Takda Tapi Mati Di Malaysia. C4 Milik ATM Leh Terlepas Digunakan Untuk Meletopkannya. Kes Pembunuhan, Buang Anak Dan Sebagainya Serta Kes Ragut Berleluasa. Ada Mekanisme Dari Kerajaan Untuk Banteras?... Janji PR, Peralihan Kuasa Akan Berjalan Dengan Aman. Kalau Ada Huru-Hara, Itu Datangnya Dari Pihak Mereka Yang Tak Dapat Terima Kekalahan...

TENGOK BOLEH, PERCAYA JANGAN!!!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.