VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 6 November 2012

Latar Belakang Pakat-Pakat Kalih

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Bila zaman dah berubah(tahun 2000 & keatas). Rakyat mula terima PAS, umumnya Pakatan Rakyat(PAS,DAP, PKR) walaupun belum bersatu. Tapi ada persefahaman yang agak baik. Kerajaan haru biru bila rakyat mula dah kalih pandangan ke lain. Time tu slogan kita kat Kedah 'Pakat-pakat kalih'. Tapi susah gila nak kikis UMNO dari fikiran rakyat.

Lanie(zaman Najib) bila UMNO jumpa dengan rakyat terpaksa laa 
beri one-off. Beri itu, beri ini. Kalau dak jangan harap rakyat nak undi UMNO-BN. Itu semua taktik beli undi. Paham tak??? Itu semua rencah politik kotor di Malaysia. Kalau kita kata bodo marah!!!

Nampak kan??? Rakyat mula buka fikiran. Dah ramai mula kenai komputer, internet. Rakyat mula mengetahui segala episod pembohongan yang dilakukan oleh UMNO-BN. Terima kasih kepada blogger.com kerana sebab anda merupakan satu platform untuk whistleblower-whistleblower Pakatan Rakyat berjuang. Tangkis segala fitnah Utusan.

Sekarang, alhamdulillah sebab Pakatan Rakyat telah menjadi harapan rakyat untuk menumbangkan segala kezaliman UMNO. REFORMASI! REFORMASI! REFORMASI! Sudah ramai anak muda berani tunjuk taring. The latest Adam Adli. Gua salut lu bro. Dulu anak muda semua hati tikus


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.