VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 11 November 2013

Sebab Puak Syiah di Kaitkan Dengan Pembunuhan Ketua Penguatkuasa JAIP



Jabatan Agama Islam Pahang pantau penyebaran ajaran Syiah

Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) melakukan pemantauan serius di beberapa lokasi di negeri ini yang disyaki menjadi tumpuan pengikut ajaran Syiah di negeri ini. Ketua Pegawai Penguat Kuasa JAIP, Ahmad Raffli Ab. Malek berkata, fatwa mengenai pengharaman ajaran syiah itu telah dikuatkuasakan iaitu bukan sahaja melarang menyebar tetapi berpegang pada ajaran itu. "Kita sedang mengesan dan memantau beberapa lokasi yang dikenal pasti di seluruh negeri ini sebagai tempat berkumpul dan mengadakan pertemuan di antara mereka. "Ada dalam kalangan pengikut Syiah dari beberapa negeri lain yang menjadikan lokasi tertentu di Pahang sebagai tempat mengadakan pertemuan terutama hari istimewa mereka," katanya di sini baru-baru ini. - Utusan  14/10/2013

Mungkin dari berita di atas sebab syiah di tuduh.. 
Dari facebook sampai ke blog rata-rata orang menuduh puak syiah punya kerja.. Aku tak mau tuduh-tuduh lagi bagi lah polis siasat dulu.. 

Walaupon sebenarnya aku begitu tidak setuju sama sekali dengan syiah.. 

Laporan penuh pembunuhan:
http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2013/11/sah-kematian-ketua-penguatkuasa-jaip.html

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.