VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Friday 30 November 2018

Leman Raja Lawan Bakal Keluarkan Filem 'POLITICIAN' Untuk Pasaran Antarabangsa xan Malaysia


Permulaan kerjasama bersama LRL Production dan Veedu Production..
Mr Vinesh Kumar dan team Krew dari Negara India bagi mengeluarkan filem pertama saya yang bertajuk 'Politician' dengan pasaran antarabangsa.
Doakan Filem pertama saya berkisarkan masyarakat dengan genre action politik yang pertama di Malaysia.

Kerjasama ini adalah bagi menaikkan kualiti filem Malaysia yang sudah ketinggalan jauh dari segi kualiti dan penerimaan filem Malaysia di Negara luar yang begitu lemah.

Filem2 india sudah menapak di Negara Eropah hampir puluhan tahun dengan pelaburan dan keuntungan mencecah berpuluh bilion..dan sudah tiba masanya Production malaysia memikirkan saingan yang hebat bagi meningkatkan kualiti filem dengan penceritaan yang lebih menyentuh hati masyarakat..

Selaku Penerbit Filem, saya cuba mencari keunikan, kualiti dan idea baru dalam sesebuah filem.
Doakan kerjasama ini mendapat kajayaan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.