VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Wednesday 28 November 2018

Kenyataan Rasmi Persatuan Kucing Merah Malaysia isu Rusuhan di kuil Sri Mariaman USJ


Copy/Paste

Assalamualaikum wbt. dan Salam Sejahtera.

*Kenyataan Rasmi Persatuan Kucing Merah Malaysia isu Rusuhan di kuil Sri Mariaman USJ*

*Bismilahirohmanirohim*

*KENYATAAN RASMI DARI PIHAK PERSATUAN KUCING MERAH MALAYSIA*

Persatuan Kucing Merah Malaysia tidak terlibat dengan mana-mana rusuhan seperti yang sedang viral di media sosial dimana terdapat kenyataan mengatakan terdapat penglibatan Persatuan Kucing Merah Malaysia dalam rusuhan di Kuil Sri Mariaman. Terdapat juga kenyataan mengatakan terdapat individu dengan gelaran 'Kanda' mengajak 'AHLI' untuk buat 'job'. Bukanlah arahan dari Persatuan.

Pihak Persatuan sekeras-kerasnya menyangkal terlibat didalam rusuhan tersebut.

Buat pengetahuan umum juga, Persatuan ini bukanlah sebuah organisasi Haram atau Gangster juga bukan seperti yang dimaklumkan pada media sosial. Ini terbukti dimana segala butiran perdaftaran Persatuan terdapat di simpanan Jabatan Pendaftaran Pertubuhan/Persatuan.

Persatuan Juga tidak pernah mengeluarkan Apa-apa arahan ataupun tidak sesekali membenarkan Ahli-Ahli melakukan Sesuatu Tindakan mewakili Persatuan yang menyalahi akta persatuan(NGO) atau Undang-Undang Negara.

Pihak Jawatan Kuasa Akan mengambil tindakan pada mana-mana individu yang Melakukan Sebarang Perkara yang boleh menjejaskan Nama baik Pertubuhan dan mereka harus Bertanggung jawab atas apa tindak tanduk mereka sendiri

Sekali lagi Kami Tegaskan. Persatuan Kucing Merah Malaysia tidak Terlibat dalam mana-mana kegiatan yang Menyalahi Undang-undang Malaysia .Kami juga dengan ini mendokong Pepaduan dan keamanan Tanah air yang kita cintai.

Persatuan ini juga berjanji akan memberi kerjasama kepada pihak berkuasa bagi melicinkan siasatan.

Penggunaan pangkat seperti 'Ayahanda, Abang Long, Abang Kawasan, Ketua Kumpulan, Kanda' tidak diguna pakai didalam Pertubuhan ini kerana segala jawatan dalam pengurusan termaktub mengikut perlembagaan pertubuhan yang sah.

Oleh yang demikian, sebarang kenyataan yang tidak sohih dan boleh memberi impak buruk yang terpalit kepada Persatuan Kucing Merah Malaysia perlu diperbetulkan bagi menjaga nama baik Persatuan sekian lama

#KucingMerahPusat
#KucingMerahBukanGangster
#PenafianPersatuanTerlibat
#KeharmonianAntaraKaumHarusDijaga

*SETIAUSAHA PERSATUAN KUCING MERAH MALAYSIA*

17 comments:

  1. Thunder...thunder...thunder...thundercats..hooooo

    ReplyDelete
  2. Anjing ka kucing ka..lu tengok la sendiri la apa sutak jadi dgn lu punya bangsa...DAP memerintah la..sikalang. Lu apa pun tak boleh bikin punya....Ha..Ha..Ha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.