VOTE ONLINE PASCA PRU14:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Like" di bawah.

Blogger Kool

Sunday, 27 May 2018

Siapa Eddy Casmady? Apa Keperluan Kepada Anwar Ibrahim & Pemimpin PH?



Sebanarnya aku tak ambil kisah sangat pasal Eddy Casmady (Budak Botak) sebelum nie. Dia nak buat video hentam Pemimpin, Parti dan Pakatan Harapan (PH) atau dia punya masalah rumah tangga pada 2014.

Cuma aku terpanggil bila, ramai rakan-rakan seperjuangan aku rasa terkilan, kecewa dengan tidakan Pemimpin atas, Anwar Ibrahim, Menteri Besar Perak dan beberapa orang disebalik tabir yang mesra dengan budak botak ini.

Difahamkan, budak botak telah salah seorang team Sabri Ismail yang sangat lantang membuat kenyataan menghentam Pemimpin dan Manifesto PH. Budak botak juga berada dibawah jagaan Armand dan KJ serta bersama blogger upahan UMNO/BN.

Disini sekali lagi saya ingin bertanya kepada Pimpinan PH. Apa kapasiti dan keperluan budak botak ini bersama dengan Pakatan Harapan?

Gambar sebagai rujukan






Untuk cerita awal boleh pergi ke posting saya yang sebelum ini.

Rujukan: http://pakat-pakatkalih.blogspot.my/2018/05/apa-hubungan-anwar-ibrahim-dengan-naib.html?m=1


posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. min, bebasanwarmy @insta dah bg penjelasan. bebasanwarmy adalah official account bebas anwar campaign. mamat ni mmg tk malu min, dalam erti kate yang lain , die penyibuk je min, mcm nyamuk. ambil kesempatan curi curi ambil gambar. die yg bajet tunjuk mcm die rapat dgn anwar/inner circle. padahal tkde bende pon.

    ReplyDelete
  2. si eddy ni bekas suami pd sariyanti ke.... bini jep sepahtu tu skrg
    dia bukank org kuat hamno ke

    ReplyDelete
  3. https://www.google.com/search?q=sariyanti+eddy&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi0z_Gb0afbAhUCbysKHa_pA20QsAQIJw&biw=840&bih=586#imgrc=xUYaXkWeDIWXAM:

    gambo kawen deme

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.