VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 4 August 2014

Apa Kaitan Mereka Dengan Kerajaan Haram Israel?


Terima kasih kepada anda semua yg terus menyokong & mengundi mereka. TANPA ANDA SIAPALAH MEREKA INI YANG MASIH BERKUASA !!!

JANGAN LUPA KEPADA 'MEREKA' YANG BERSEKONGKOL DENGAN GOLONGAN YANG DILAKNATI ALLAH S.W.T....

Akibatnya, bala/ balasan/ musibah yang berterusan terhadap umatnya wpon yg melakukan kemungkaran itu dari kemungkaran pemimpin/ kerajaan itu sendiri... Wallahualam~

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.
(Al-Baqarah 2:120)

1 comment:

  1. Kita tunggu reply macai BODOH seperti:

    1. 'Ini semua poyo haktuih"

    2. Meratib entah hape2; takde kena mengena dengan posting kat blog nie.


    Kesian mak bapak dapat anak BODOH camtu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.