VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Saturday 19 July 2014

Laporan Susulan, Penyebaran IC Untuk Tujuan Jahat




Baca laporan pertama sebelum baca laporan susulan

Laporan Polis Berkenaan Fitnah Ugutan Bunuh Najib Razak Melalui "FAKE FB" - http://pakat-pakatkalih.blogspot.com/2014/07/laporan-polis-berkenaan-fitnah-ugutan.html

Selepas membuat laporan polis pertama, berlaku satu kejadian yang tidak di ingini iaitu IC milik mangsa telah di ambil gambar oleh pihak tidak bertanggung jawab..

Menurut mangsa beliau mengesyaki kejadian ini semasa membuat laporan pertama.. Mengesyaki latar belakang IC, mirip meja semasa beliau membuat report..

Mangsa juga berharap pihak polis dapat periksa CCTV semasa beliau membuat report.. Untuk mengenal pasti individu yang berniat jahat ini.. Untuk dapat hukuman yang setimpal..

Harap penyiasatan ini diteruskan bukan hanya berhenti sekadar laporan polis tanpa penyiasatan, yang cukup mudah di lalukan oleh pihak polis kerana kejadian berlaku didalam premis mereka..

Aku yang mendengar kisah mangsa turut simpati selepas fitnah dibuat dah IC mangsa mula tersebar sehinggakan memberi kesan kepada mangsa dan keluarga..

Kepada yang bersimpati dengan sahabat kita mohon viralkan supaya dapat memberi tekanan kepada sipelaku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.