VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 21 July 2013

Posing Maut Puteri Umno di PRK Kuala Besut

Assalamualaikum..



Pertama sekali aku berterima kasih pada Chiko Banh sebab postkan Album Coretan PRK N.01 Kuala Besut bersama Puteri UMNO (II).. Dalam dok syok2 aku tengok gambar Sana Sini bersama Puteri UMNO di Pilihan Raya Kecil N.01 Kuala Besut.. Aku terpandang wajah Rini Serrine Syamsuddin..


Tujuan aku buat post nie sebab nak tau apa kaitan Pakai Tudung dengan Memancing UNDI?..
Adakah satu kepura-puraan? Islam di Permainkan?

 Budak kecik pon terbeliak biji mata tengok 
Dia pura-pura pakai tudung sebab terpaksa ataupun pura-pura pakai tudung sebab nak tarik UNDI?.


Gambar 30hb Jun: Cantik tak? 
 Mewarnakan rambut nak solat macam mana kalau wudhuk tak sah?

 Segala gambar aku cedok dari Facebook budak Pompuan nie..  
Semua gambar dalam FB dia without hijab or tudung.. 

Apa-apa pon aku perlu berfikiran positive dengan minah nie mungkin dia dah berubah..
Kalau betoi-betoi berubah bagus la.. Kalau belum berubah aku harap dia akan berubah..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.