VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Tuesday 22 July 2014

SAMM Pulau Pinang Memberi Sokongan Kepada Ahli Fikir


Solidariti Anak Muda Malaysia P.Pinang tampil sidang Media menyokong Saudara Afzanizam pemilik akaun Facebook Ahli Fikir yang telah difitnah dan akaun facebook nya telah di klon oleh pihak tidak bertanggungjawab bagi memfitnah diri beliau kononya ingin berjihad membunuh Perdana Menteri Malaysia Najib Razak.

Samm P.Pinang juga menafikan bahawa akaun palsu yang dicipta oleh seseorang yang berniat jahat adalah milik Afzanizam, ini kerana akaun sebenar Ahli Fikir mempunyai senarai rakan bersama page dan akaun facebook Samm Penang manakala akaun palsu Ahli Fikir tidak mempunyai senarai rakan dengan page dan akaun facebook Samm Penang dan di sini jelas permainan kotor pihak tertentu yang kurang senang dengan perjuangan Samm Penang.

Samm Penang akan terus mempertahankan Saudara Afzanizam dan menunutut Pihak PDRM menjalankan siasatan telus dan adil, jangan biarkan fitnah dan mengaibkan orang menjadi trend di laman sosial, Samm Penang juga yakin dengan kewarasan Pihak PDRM untuk menyiasat.

Turut bersama dalam sidang Media ialah Saudara Rizal Tahir Samm Pengarah kewangan Samm Kebangsaan, Saudara Aidil Penyelaras Samm Negeri P.Pinang, Saudara Yusnizan Samm Penyelaras bersama Samm Penang (SPS) Saudara Nawawi Penyelaras bersama Samm Penang (SPU) dan Saudari AyLing Gan Timbalan Ketua Wanita Keadilan Bayan Baru.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.