VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Thursday 8 May 2014

Tiada Seorang Wakil Dari Pulau Pinang Diangkat Untuk Bersama AMK di Peringkat Pusat






Salam Reformasi! Saya ingin menyatakan dengan jelas dan tegas kenapa AMK Pulau Pinang tidak memberi undi kepada Team NadiAmk dan AMK4MSIA??

Nak tahu tengok gambar yang saya sertakan. Tak ada seorang pon wakil dari Pulau Pinang diangkat untuk bersama dalam perjuangan AMK di Peringkat Pusat.

Kedua-dua Team ini tidak mengiktiraf AMK Pulau Pinang dalam Perjuangan Anak Muda di Malaysia.

Jadi adalah lebih baik untuk AMK Pulau Pinang memilih Team yang mengiktiraf dan mengangkat Suara anak muda Pulau Pinang.

Sedangkan di Pulau Pinang Anggota AMK adalah hampir 10k anggota. AMK juga telah banyak membantu parti untuk kemenangan Calon PRU yang lalu.

Jadi kepada kedua-dua Team fikirkanlah kenapa AMK Pulau Pinang tidak memberi sokongan kepada anda. Maaf kalau ada yang tersinggung. 

Ikhwan Nasser
Ketua Cabang AMK Bukit Mertajam

Sejarah telah buktikan kalau tiada pimpinan Parti dari Pulau Pinang diangkat siapa pon tak peduli dekat Pulau Pinang. Pengalaman sendiri dan ada sebab yang kukuh kenapa aku post macamni. 3 tahun berlalu AMK Pulau Pinang diabaikan Pusat. Hanya tumpu di Selangor. Hampa kenai semua pemimpin yang depa nak angkat ka? segelintir ja kan.

*Pihak Pakat-Pakat Kalih tidak bertanggungjawab di atas penulisan dan kritikan ini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.