VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Monday 25 February 2013

Kekejaman seorang bapa terhadap anak-anak dan ibu



"Hanya kerana terlampau mengikut perasaan dendam dan panas baran seorang bapa sanggup melakukan kekejaman dan kekerasan terhadap anak-anak dan bekas isteri.


Anak-anak tersebut telah dipisahkan dari penjagaan ibunya dan dia sanggup mengunakan tipu helah untuk merampas anak-anak yang masih kecil dari bawah jagaan ibu mereka.Bukan setakat itu saja, dia juga telah menaburkan pelbagai fitnah terhadap bekas isterinya untuk mendapat hak jagaan anak.

Ini adalah bukti kekejaman dan kekerasan seorang lelaki terhadap wanita hanya kerana dendam." -bellina chin


Nie video dia yg kejam rampas anak mcm tu jer.. tgk masa 0:04 dia pakai jersi malaysia 



Baru Hang tau langit tinggi ka rendah.. Nie lah balasan apabila FITNAH Alim Ulama..

#tak sangka aku hang konon ANTI CINA, tetapi rupanya hang kawin dengan cina yer. Patut la hari tu diam semacam ja dalam blog, rupanya masih frust bercerai..

copy from inbox Otai Reformasi II:
salam.. mohon abg k buat artikel kisah papagomo yg bercerai sbb sibuk berpolitik mengabaikan anak dan isteri..

Nie blog bini dia: http://bellina-chin.blogspot.com/2009/03/my-new-born-baby-girl-wan-cassandra.html

"Ni ke video papa gomo pukul isteri dan bercerai pasal fahaman politik dan taksub umno? Aku rasa korang leh settle cara baik. Sian kat mak dia merayu2 nk anak. Tolong la tolerate gomo. Aku rasa tak salah sama2 jaga anak lepas bercerai dari rebut2 anak. Menangis budak d buatnya" -Kak ikin

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.