VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 6 September 2015

Kereta Terbakar Mungkin Dapat Merungkai Kehilangan Timbalan Pengarah SPRM


Timbalan Ketua Bahagian Perbicaraan dan Rayuan di Jabatan Peguam Negara Kevin Anthony Morais dilaporkan hilang sejak semalam.

Berita kehilangan Kevin juga menjadi ‘viral’di media sosial selepas beberapa ahli keluarganya merayu orang ramai membantu menyalurkan maklumat untuk mengesannya

Kevin sebelum ini bertugas sebagai Timbalan Pengarah Bahagian Perundangan dan Pendakwaan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebelum ditukarkan ke Jabatan Peguam Negara 15 Julai lalu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul Asisten Komisioner R.Munusamy ketika dihubungi mengesahkan ada menerima laporan berhubung kehilangan Kevin.

Di sebuah negara YANG MASIH AMAN...

Hutan Melintang: Siasatan awal polis mendapati berlakunya unsur jenayah terancang dalam kes kereta ditemui terbakar di ladang kelapa sawit di Kampung Sungai Samak, di sini, kira- kira jam 10 pagi semalam.

Kevin dilaporkan hilang dan kali terakhir dilihat meninggalkan pangsapurinya di Menara Duta, Kuala Lumpur pada Jumaat lepas untuk ke pejabatnya di Putrajaya.

Beliau dilapor memandu kereta Proton Perdana berwarna kelabu dengan nombor pendaftaran WA6264Q.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.