VOTE ONLINE PASCA PRU15:
"Setujukah anda Harga Barangan dan Perkhidmatan di Turunkan?" Jika setuju sila klik vote "Follow" di bawah.

Blogger Kool

Sunday 10 May 2015

Berhenti Politik Jika Leman Raja Lawak Ingin Kembali Dunia Seni Hiburan










LEMAN RAJA LAWAK BOLEH BERADA DALAM DUNIA HIBURAN SEMULA DENGAN SYARAT MEMBUAT KENYATAAN RASMI BERHENTI BERPOLITIK MENYOKONG PEMBANGKANG

Kuala Lumpur -10 Mei 2015
Bekas peserta raja lawak 5 saudara Leman Raja Lawak atau nama sebenarnya Sulaiman Ibrahim ,34 boleh berlakon dan membuat persembahan semula dengan syarat beliau berhenti dari memberi ceramah dan mengeluarkan isu rakyat membangkang pentadbiran kerajaan.Kenyataan rasmi perlu dibuat oleh beliau sendiri untuk tidak bersama dengan PAKATAN RAKYAT.

Pihak produksi sedia membantu dengan memberikan tapak semula kepada beliau memandangkan kepetahannya diatas pentas .Melihat dari keberanian dan bakat yg ada ,kita boleh diketengahkan sehingga keperingkat nasional.Memandangkan beliau yg lahir dari bukan golongan berada ,kami dari syarikat produksi boleh membantu jika beliau setuju dengan syarat syarat yg telah ditetapkan.pihak kami juga telah berjumpa dengan keluarga beliau baru baru ini bagi meninjau keadaan dan gaya hidup keluarga beliau yg masih lg dalam keadaan daif.

Kami membuka ruang seluas luasnya kpd beliau untuk menerima tawaran yg pihak kami sediakan.Leman Raja Lawak harus fikirkan masa depan dengan kebolehannya .Dengan kebolehan yg ada ,beliau tersilap langkah dengan memilih politik pembangkang tanpa apa apa bayaran . Pihak kami berpendapat ,Leman mempersiakan kelebihan yg ada hidupnya,sepatutnya beliau gunakan bakat yg ada untuk membuat wang bukan dengan melawan kerajaan.

Leman Raja Lawak telah mengukir nama yg kuat dipersada politik terutama peringkat perkampungan dan pedalaman. Nama beliau lebih dikenali berbanding artis yg lain kerana kebanyakan penduduk kampung kurang melihat media hiburan.Peluang untuk Leman Raja Lawak bersama dengan produksi kami amatlah dialu alukan.

Cerita Artis tempatan 2015

2 comments:

  1. awat le bodoh sgt ni.... rezeki bukan dtg dr hampa la.... tak paham2 jenis bangsa mangkuk tandas ni... paling bodoh piang punya cerita..

    ReplyDelete
  2. BN dah jelas terbukti dengan sendiri nya sedang membarah kan negara dengan 1MDB nye....masih BANGANGKAH ANDA untuk terus bersama nya?
    (Dr.G)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PERINGATAN

Tulislah apa2 yang Hangpa nak tulis. Tapi jangan tulis sesuatu yang boleh menyebabkan aku dikenakan tindakan undang-undang. Aku tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang Hangpa tulis dan penulisan Hangpa tidak mewakili pandangan aku.